tisdag, november 15, 2005

Tisdag, bloody tisdag!

Givetvis började dagen sådär bra. Jag försov mig!
Drömde en rätt skum dröm och jag mins att jag störde mig på den där jäkla radion som spelade som fasen så jag sprang och stängde av den (i drömmen alltså), det visade sig senare att det var väckarklockan. Vaknade kl 9 vilket är precis samma tid som jag börjar. Försökte få tag på M och säga att jag kommer så fort jag kan.
Numret kan inte nås för närvarande.
Skyndade mig lite lagom sakta iväg och kom invinglandes en halvtimme försent.
Som tur var hade de bara guidning av Bergöö-huset så jag kunde smita in rätt obemärkt.
Fika, prat och skratt sen var det lunch och hemgång.
Åkte ner till syster för jag var lite I sugen (I är alltså min systerdotter) busade med godingen och drog iväg till affären för att shoppa mat.

Nu sitter jag här och är bitter.
Internet funkar inte alls stabilt, jag som planerat att sitta å slösurfa runt på diverse sidor och göra önskelista. Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Blod.. ja det kom blod på osten. M skar sig på kniven och blodade ner hela osten.
C duschade av osten och sen åt vi alla av den.

Klart slut!