torsdag, november 17, 2005

Laster

Jag har mina laster.
Jag tycker om choklad, på minst 70%.
Jag älskar kladdkakor (vilket inte alls är bra ur bredhetssynpunkt)
Jag är ibland internetberoende.
Jag är tråkig.. jaa

Usch jag känner mig tråkig.
Jag sitter här hos mina päron (som förövrigt är i skåne) och datar å lyssnar på pojkband. Det känns hemskt deprimerande. Jag vill ut å träffa folk äta kladdkaka å dricka massa gott kaffe (ja jag vet jag kan inte dricka kaffe längre, min kropp flippar ur totalt, men man kan väl få önska). Men i den här lilla byn händer det inte så mkt.
Går man ut efter mörkrets inbrott klassas man som knäpp.
Fik finns det 2 men de stänger senast 18 om de ens har öppet så länge.
Snälla folk flytta tillbaka hit!
Eller kom på besök ofta!!

Men nu har jag shoppat mig glad.
Det blev en jacka (varm sådan), en tjocktröja och ett par glajor (solglasögon).
Nu är det bara att vänta tills paketet kommer men det skulle levereras v47.
Jag borde kosta på mig ett par nya skor men det får bli en annan dag. Mina salomon får duga ett tag till. tror jag ska lura med mig pöjken till Vingåker någon dag så jag kan handla mig ett par Tiger jeans.

Jag är sugen på sthlm igen för jag är shoppingsugen.
Tror dock redan P har bokat tågbiljett hem å då verkar det osmart att jag bokar en åt andra hållet för jag vill ju hångla.
Ja å ha lite slentriansex kanske.

Det är svinkallt här tror inte de satt på värmen än.
Mina föräldrar är helt galna men de fryser aldrig. Jag sitter imössa å halsduk å fryser.
Ja jag har mer kläder på mig än så jag lovar.

Nä hemåkning.
Fastnar väl framför tvspelet inatt igen.
Det är störande när man kommer långt å sen inte kan spara.

Puss kram å hej

Kom å fika jag bjuder på the!

ps. jag kommer snart att hänga på en utställning i kalmar (inte jag men mina bilder). Jag och 20 andra Kända fotografer på samma vägg... hähä

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fy fan vad orättvist med slentriansex!!!

10:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home