torsdag, november 17, 2005

Baglady

Jodå jag har häng på mina byxor så jag är en baglady.
Just nu känner jag mig extra trashig. Blek som snö, svartblå under ögonen, min kropp gör revolt så jag har en finne här å där. (jag skyller det mesta på de där jäkla sprutorna jag får varje måndag. Det får min kropp i obalans), mitt hår är långt å lockigt men ganska trevligt trots allt.Mina naglar har dock gått av allihop bara shopshop hemskt hemskt.

Men jag har fin musik i min MP3 spelare, tack J!

J har även inspirerat mig till många fina klädinköp.
Det blev en beställning från HM på 700 och det höll på att bli två till från lite här å var.
Galet är vad det är.
Men min ekonomi är obefintlig så jag vängar en vecka med resten

Nu är det dags att fara hem och sova!

Godnatt godnatt!


imorgon får jag hångla.. japp!