fredag, november 18, 2005

Slentrian!

Fredag. Fredag! Fredag?

Jodå det är fredag. Hittils har dagen flytit på i lungt tempo.
Vaknade vid 10 klev upp och satte mig i soffan och spelade lite spel.
Sen dammade jag och damsög. Lite huslig är jag allt.
Frukosten var slut redan igår men tror du jag köpte ny?
Nä det glömde jag. Så det blev ingen frukost.
Åkte ner till min syster jobb å fikade lite istället.
Nu sitter jag hos min mor å far å fryser.
Det är iskallt här idag igen, jag höjde värmen på elementet så de inte sk frysa ihjäl när de kommer hem.
Fick sms från min mor nyss, tåget är 40 min försenat.

Jag tog en långdush efter all städning. Det är så skönt att stå i duschen länge. Jag passade på att raka benen så nu är de lena som en barnrumpa.

Det är dags för mig att springa till tvättstugan igen.
Sen hämtning av mor å far och sen kommer P hem.

Ja jag tror allt att det blir lite mys i soffan och möjligen möjligen lite slentrainsex!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänkte lite på det där med Baltikum. Jag skulle tycka att det vore intressant att göra några personporträtt av några estniska horor. Men snygga, svartvita porträtt plåtade av dig. Typ vem är människan bakom det här ludret? och jag använder mig medvetet av orden hora och luder här, för att det är så gemene man ser på dem. Även fast de inte bara ser mig som lärare. Utan som Johanna, som jobbar som lärare. Men det är aldrig Tjatjenka, som jobbar som prostituerad. Det är synd. Även fast hora nog inte är ett bra yrke.

11:18 fm  
Blogger Mi said...

JAA jaja!
Vi borde göra slag i saken!
men frågan är hur får man kontakt med ludren?
Man kan ju åka över och hoppa på folk på stan men det borde kunna gå att göra smidigare.

4:57 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror nog inte att det är så stora problem. Vi infiltrerar oss liksom. Två trevliga, unga tjejer. I horkvarteren. Nej, jag är optimistisk.

5:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home