måndag, januari 09, 2006

Ett (H)Ärligt skambud?

Jag är så hemskt trött idag. Sovit uselt och min näsa är full av snor.
Ställde klockan på 07:53 snoosade en gång ringde ett samtal tanten i andra änden var trevlig å talade om för mig att jag skulle vara där kl 10 idag.
Jag slumrade lite till, i vad jag trodde var högst en kvart. Det visade sig givetvis att det hade gått ett par kvartar till så halv 10 hoppar jag ur min säng. Ylar iväg till duschen snabbt snabbt kläder skor jacka å sen iväg.
Timmen senare åker jag förbi min mor å äter frukost sen hjälper jag henne att köra iväg kläder (ja som de rensat ur deras garderober, 5 säckar) till navet (navet är en såndäringa organisation som kör ner kläderna till estland till folk som behöver. Jag gillar det! Jag gillar det mer än att köra iväg dem till myrorna å sedan se dem gå runt på stan en vecka senare. Alltså det är ju bra att det oxå finns men jag tror att kläder hjälper mer än pengar i såna länder.).

Jaa jag fick ett roligt mail så jag bjuder er på det!
Trevlig läsning.

"Hej !
Förlåt om jag klampar på i storstövlarna !! Hittade dej på nätet ! Längtar efter att få fota modell ! Det hände sig en gång......... det tände min längtan ! Jag är svagströmstekniker och en snygg ung dam kom och beställde en starkare dörrklocka och ett extra telefonuttag i badrummet. Då hon knorrade över mina dyra priser - skojade jag till det - " Om du sitter och badar och jag får ha med kameran - gör jag det givetvis helt gratis !!!!
Till min häpnad svarade hon " Gärna" !!!
Vill uppleva känslan på nytt, att få plåta "lättklädd modell. Det vore en obetalbar upplevelse för mej !! Men kanske .... ???????
Hör gärna av dig !
Sven"



Jag funderar på att svara nåt i stil med:
"både målaren och snickaren var här igår.. jag är helt slutpumpad. hör av dig i nästa vecka!"


puss

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oooh, shit, den där Sven... Har han varit framme nu igen?! Du är den tredje bloggaren jag har sett som har råkat ut för honom...

9:55 em  
Blogger Mi said...

HAHA han är galen!
Dessutom så vidarebefodrar han mailet lite amatörmässigt. Jag ser allas mailadresser som han skickat till...

smart kille!

5:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home