söndag, december 11, 2005

Ingen vill veta vart DU din jävel har köpt din fula tröja

Jag är trötttrötttröttast!
Helgen har varit underbar men jag är för trött för att ens orka skriva något om den.
Eller åhh jag kans kriva massor men med risk för att det mest skulle bli en härlig sörja av blahablaha så skippar jag det.
Är det ändå någon som vill veta vad som hände... så ge mig ett fett mail så lovar jag att jag kanske berättar.

Hur som den var bra, helgen alltså, Js underbara apartment var hur soft som helst jag är helt kär i den. Oh my J du anar inte hur fint du har. Att kliva in hemma hos J är som att kliva rätt in i en rykande färsk interiörtidning (typ Elle interiör eller liknande). Lite fräckt underfundigt och nytänkande. Fantasktiskt!!!

Helgen var sådär precis lagom underbar. Minnena ligger nu som en dunboll i min mage och skvalpar runt. Precis som det ska vara...

Dags för mig att hoppa ut i bilen och köra hem.
Sängen står tom och väntar på mig den behöver lite sällskap och jag behöver sömn.
En perfekt kombination.

Puss världen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nejmen vilka vackra ord! Tack ska du ha! Nu är jag sugen på mitt Fred Flare-draperi och sen ska jag bara sätta mig och njuta.

11:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home