onsdag, november 30, 2005

En varm bil

JAAA jag har en varm bil som står där ute på garageuppfarten och väntar på mig.
Jag ska alltså hoppa iväg till min lilla lya och se på lite film tänkte jag.
Eller kanske sova.
Jag har lyckats åstakommit stora grejer idag.
Flyttat mig från sängen till soffan, fixat frukost (en jäkla massa fruktsallad å solrosfrön å the) för att sedan bli liggande i soffan till kl 18 typ.
Jag stod iofs i köket en stund och diskade oxå.
Snoret rinner halsen är tjocksmock vilket gör att jag låter som en brunstig äljgtjur.

Nu ska jag iallafall åka hem till mig och gosa ner mig i soffan.

Ska låna med mig kameran hem så jag kan visa hur hemskt fula tapeter jag har i mitt vardagrsrum. Ja för att inte tala om mitt badrum. Det är så hemskt fult att det är modernt igen.

Jaja puss puss hääj!