onsdag, december 14, 2005

Uppsprutad!

sov länge men det var skönt.
Åkte förbi mitt jobb NEJ fel jag åkte förbi mitt gamla jobb =) och lämnade tillbaka en form samt hämtade hem en skiva som jag lånat ut dit.
Min fd boss är så rolig hon hälsar knappt och när hon väl gör det så är det så formellt att det bara blir töntigt. Oh my oh my... Jag gapskrattar inombords.
MUHAHAHA

Jag skulle igentligen ha framkallat alla mina 11 filmer idag tänkte jag MEN det blev inte riktigt så. Åkte och hämtade mina slalomskidor istället...
Sen hamnade jag i Kumla där jag inspekterade det nya stooora ica maxi (gamla ica kvantum för er som vet...) STORT och med galet mycket grejer fast rörigt..
Jag undrar bara: VAD har Chokladpraliner i färdigmatsdisken att göra??
Det gjorde mig inte direkt sugen på varken det ena eller andra... usch.
Hittade lite smått och gott som jag shoppade med mig hem. Ica Maxi har bra pris på löste endast 12:90kr/hg det är rena rama rånet fast trävrtom.

Bilen har pajat för mig oxå den går inte på alla cylindrar och skuttar.
Det är mycket dumt och låter dyrt... jag sörger!
Sitter och väntar på att någon ska kunna köra hem mig men det verkar vara kört...
får bädda ner mig här och hoppas på att jag kommer hem tidsnog!

Puss puss

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I Hallsberg är det så jäkla stolt att Ica Maxi har kommit till Kumla. Ungefär som när Lidl flyttade in i stan. Jag säger dock ingenting om det. Jag skulle älska Ica Maxi om jag inte led av fobi för stora ytor och barnfamiljer.

3:36 em  
Anonymous Anonym said...

STORT!

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home