lördag, januari 14, 2006

Wathafahchk!

Jag sov till 13 idag!!
Förstå det är helt sjukt länge!
Det kan iofs bero på att de senaste dagarnas kyla i min lägenhet.
Värmen har inte funkat som den ska och igår var det så kallt att jag satt med duntofflor + 2 filtar runt mig ja å mina vanliga kläder + underställ i soffan å frös!
Kl 17 typ knackade det på min dörr och min hyresvärd stod utanför och bad om ursäkt för att det varit så kallt de senaste dagarana och att han nu hade lagat felet. En jäkla liten säkring hade fått för sig att gå sönder.
BRRR!!
Inatt var det varmt å skönt hemma hos mig så jag sov så länge att jag trodde min mor var knasig som ringde SÅ tidigt och undra om jag skulle ha fika. Jag förklarade att jag inte gått upp än och sa att klockan är väl inte så mkt. HOn skrek rätt ut "KLOCKAN ÄR ETT" Oh myyy jag lurade i min varma säng i 5 min till sen tog jag och hoppade in i dushen!

Nu skak jag hämta en kartong med massa plastgrejor i och rota igenom vad jag ska ha med mig hem.
Puss puss!