tisdag, december 13, 2005

Dagens "har gjort"

Idag har jag gjort följande:
Tittat på julkalendern kl 07:15
Sovit en stund till som senare blev alldeles förlänge
Ätit en banan till frukost samtidigt som jag sprang runt och letade efter bilnyckeln
Suttit i möte med min boss och min handläggare
Bölat som fasen (japp under mötet min boss är inte ens halvtrevlig)
Slutat på mitt jobb (japp min boss slipper mig och framförallt jag slipper henne)
Åkt hem och kastat in lite rotfruktsgratäng i ugnen
Ätit
tittat på Film, Big Fish (vet ej vad jag tycker om den men den var söt och lite fluffig och lite knasig men ändå söt och sevärd man kan ju fundera på vad skaparen har ätit/druckit/rökt)
Somnade i soffan vilket resulterade i att jag fick se om sista halvtimmen av filmen.
Fikat hos min mor (hon bjöd mig på lussekattssemla, mumma)
och nu sitter jag här.
Snart ska jag åka och posta filmen så jag kan få en ny av boxman.
Sen ska jag nog göra klart lite fler julkort och se till att få iväg dem.
Jag måste försöka att få tag på julklappar innan söndag.
Det jag tänkte köpa finns inte kvar så nu måste jag fixa lite annat!
Men skam den som ger sig!

Luciatåg har jag inte sett nåt alls idag företen... eller jo de dansade runt lite på julkalendern i morse. Det kanske räknas!

Puss och hej
Nu åker jag till mig

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Go fuck her!

5:08 em  
Blogger Mi said...

Vi drar inte samma släde så att säga!
Men nu är jag ledig i några veckor och sen ska jag hitta på nåt nytt ställe att jobba på!
Jag tror det blir hos en fotograf..

5:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home