tisdag, februari 14, 2006

Pangkaka

- 14 grader visade termometern i morse.
Kallt kallt men jag studsade ner för trappen och ut till bilen utan att frysa ihjäl.
Starta bilen, skrapa rutor, in i bilen och iväg.
9-12 sitter jag i möte vilket är trevligt.
12 träffar jag L och vi ska hälsa på R på jobbet. R är dock inte där utan hemma så vi får traska hem till mig och dricka the själva. L är vegan och det enda veganska jag hade att bjuda på var rött the och torkade aprikoser men L såg glad ut ändå.
Åkte upp på byn igen sprang in på hälsohandeln, L skulle köpa fotcreme (utan djur i).
L åkte hem å jag åkte till min mor för att äta kalla pannkakor och dricka varmt the.
Och nu sitter jag här...

Igår fick jag lust att vara rik.
48000 kr rikare för att vara mer exakt.
Skulle dessa 48000 ligga i min plånka och skramla skulle jag genast trycka på KÖP-knappen på Scandinavian Photo. Tänk vilken härlig känsla när man hämtar ut paketet och plockar fram sin nya kamera, optik, dator, scanner, stativ... ååå kärlek.
Jag har dock inte 48000 pix som skramlar utan endast några plastkort från diverse affärer som ska ge mig bonus. Men det blir jag knappast inte rik på.

Apropå kärlek.
Det är ju Alla Hjärtans Dag idag minsan!
Jag har fått en ask med chokladhjärtan av min mamma å en kärleksförklaring av patrik.
Jag är lycklig för jag är kär!

Så äre med det och nu ska jag dra mig!

Pöss