torsdag, december 01, 2005

Fy fan!

Det är inte ens kul längre.
Snoret rinner halsen gör ont å hostan som förut varit nästintill obefintlig har fått fäste i min kropp. Usch!
Men men en bra sak är att det är fredag i morgon och att P kommer hem.
Det gör mig alldeles lycklig!

På lördag blir det dock kalajs för P fyller 30. Min söte lille plutt blir gammal farbror. Jag hoppas att jag slutat snora då annars får jag helt enkelt sitta som ett lik och försöka se snygg ut ändå.

C sa föresten häromdagen (när vi disskuterade snorighet och folk som drar in sådär snoret å sen sväljer... *ryser*) att svälja snorlobban är ungefär samma sak som att äta ostron. Jag vill inte ens testa att äta ostron och ännu mindre svälja snorbobbor. Men fasiken vilken affärsidé jag kom på.
Man köper tomma ostronskal (heter det skal?) och snorbobbar i den och serverar... för vem kommer märka skillnaden?

Idag kom mina julklappar från GetOut. Jag inspekterade allt mkt nogrant och la sedan ner det i kartongen igen för att glömma bort. Det är bra att köpa julklappar till sig själv ibland. Då får man precis vad man vill ha. OM man har tur.

Nu ska jag dra mig hemmåt fixa till lite the och lite macka/frukt studsa ner i mina sköna pyamasbyxor dra på mig mina muffliga duntofflor och sätta mig i soffan och tillverka lite julkort.

Kom ihåg. Man kan aldrig bromsa sig ur en uppförsbacke...

Puss puss